Skip to content

Blue Cow

Passivt proaktiv

Meny
  • Kontakt
  • N!cklas
Meny

Hur du skapar publicitet utan att egentligen ha något att komma med

Publicerad den 2010-02-022020-09-24 av N!cklas

Det är inte alltid som du har en egen nyhet att komma med. Faktum är att intern nyhetstorka snarare tillhör regeln än undantaget. Men det behöver inte betyda att du inte kan skapa publicitet för dig och ditt företag ändå.

Stefan Ekberg har skrivit ihop 12 punkter för hur man kan få publicitet trots att man inte har något viktigt att komma med – eller har man det trots allt..? Läs själv artikeln Hur du skapar publicitet utan att egentligen ha något att komma med å får du avgöra om det är något för dig att anamma.

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

  • Världens äldsta och deras råd om att bli gammal
  • De 5 viktigaste kosttillskotten att äta för optimal hälsa
  • Röda dagar – hur håller man koll på dem?
  • Konferensresa till Alicante
  • Några av världens dyraste bilar
  • 3 investeringsstrategier för att navigera på aktiemarknaden
  • De 10 bästa SEO-citaten för att vägleda din SEO-strategi
  • 3 vanliga myter om Online Casinon
  • 10 bra sökmotorer som inte är Google
  • Massage Stockholm – en liten analys
  • Hur länge ska du jobba vid sidan av ditt arbete?
  • Stärk företagets varumärke med hjälp av reklamgåvor
  • 8 extraknäck för lärare som vill tjäna extra pengar
  • Hyra moduler när verksamheten växer
  • 23 fakta om McDonald’s som är svåra att tro på
Om / Kontakt
© 2022 Blue Cow | Drivs med Minimalistisk blogg WordPress-tema