Hoppa till innehåll

Blue Cow

Passivt proaktiv

Meny
  • Kontakt
  • N!cklas
Meny

Hur du skapar publicitet utan att egentligen ha något att komma med

Publicerad den 2010-02-022020-09-24 av N!cklas

Det är inte alltid som du har en egen nyhet att komma med. Faktum är att intern nyhetstorka snarare tillhör regeln än undantaget. Men det behöver inte betyda att du inte kan skapa publicitet för dig och ditt företag ändå.

Stefan Ekberg har skrivit ihop 12 punkter för hur man kan få publicitet trots att man inte har något viktigt att komma med – eller har man det trots allt..? Läs själv artikeln Hur du skapar publicitet utan att egentligen ha något att komma med å får du avgöra om det är något för dig att anamma.

Lämna ett svar Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Senaste inläggen

  • AI-verktyg som är viktiga för bloggare
  • Unika aktiviteter för en weekend i Amsterdam
  • 3 hemligheter till en bekvämare arbetsdag på kontoret
  • Omdefiniering av mysighet: stilfulla idéer för sovrumsinredning för en lyxig tillflyktsort
  • Pomodoro-tekniken vs Timeboxing: Vilken är bäst?
  • Catering till vardag och fest: En smakfull och bekväm lösning
  • Tjäna pengar på ChatGPT – heltäckande guide
  • 5 roligaste kortspelen för hela familjen på semestern
  • 7 teman för en oförglömlig fest på företaget
  • Prova på casino destinationer runt om i världen
  • Upptäck det fantastiska med att resa på kryssning!
  • Upplevelsen av att åka på en kryssning
  • 17 Oväntade Sätt En Citron Kan Hjälpa Dig
  • Saker att tänka på när du ska flytta
  • 4 oväntade fördelar en företagsflytt kan ge dig
Om / Kontakt
© 2023 Blue Cow | Drivs med Minimalistisk blogg WordPress-tema